czwartek, 1 września 2016

Szkoła

Cześć i czołem! Po zastanowieniu doszłam do wniosku, że wypada napisać kilka słów o publikacji rozdziałów przez najbliższy czas.
Powyższe zdanie oraz tytuł posta mówią już same za siebie, co? Otóż zaczynam drugą klasę liceum ogólnokształcącego. W mojej szkole oznacza to wejście rozszerzeń. W moim przypadku będą to biologia i chemia.
Uwielbiam pisać, wymyślać historie, a także dzielić się nimi z osobami, które je czytają (o dziwo są takie i w tym miejscu wielkie dziękuję!), ale przecież za ich sprawą na studia medyczne się nie dostanę...;) Staje się zatem jasne, że na mojej liście priorytetów wyżej znajduje się skupienie na przerabianym w danej chwili materiale.
Nie oznacza to jednak rezygnacji z blogów. O nie, nie. Pisanie to przyjemność, a odpowiednio gospodarując czasem z pewnością znajdę chwilę lub dwie, aby usiąść, napisać i przy okazji się tym przed wami pochwalić. Nie sądzę też, aby było się czym chwalić w napisanym, za przeproszeniem, na odwal się rozdziale, byleby dodać go w podobnym odstępie co poprzednie. Wtedy ani ja nie czerpałabym z tego radości, ani wy nie moglibyście tego przeczytać (nie ukrywajmy, pisanie na siłę czuć na kilometr).
Dlatego zapowiadam, że nowości będą, ale na pewno nie tak często jak w wakacje. Mam nadzieję, że to rozumiecie.
No i to by było wszystko, co chciałam wam przekazać. Rozpoczynającym rok szkolny już teraz życzę samych sukcesów, tym w październiku również (tymczasem korzystajcie ze swoich wakacji!), a osobom mającym już edukację szkolną za sobą po prostu, miłego wieczoru, a także każdego kolejnego dnia! :)

3 komentarze:

  1. Rozumiem. Ja sama zaczynam liceum. Także nie będzie dużej częstotliwości dodawania rozdziałów. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, Ty i biologia wraz z chemią? :O Wielkie ukłony i mega szacunek! Powyższy wpis mówi ewidentnie, że jesteś wszechstronnie utalentowana, bo wiem, że doskonale nadawałabyś się również na profil humanistyczny. ;)
    Co do tego, iż częstotliwość dodawanych rozdziałów nie będzie już tak duża, świetnie Cię rozumiem. Ja również rozpoczęłam 2 klasę liceum, ale właśnie na profilu humanistycznym. Dochodzą mi rozszerzenia i wiem, że muszę się na nich skupić, jeśli chcę dostać się na prawo, dlatego doskonale wiem, co masz na myśli. :)
    Widać, że jesteś osobą bardzo konkretną i uporządkowaną, więc wiem, że nas nie opuścisz i wierzę, że jeśli tylko będziesz w stanie dodasz świeżutkie rozdziały. :)
    Ja będę cierpliwa. ^^
    Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci powodzenia, wytrwałości i jak najmniej stresu w tym nowym roku szkolnym. ♥
    Ściskam Cię mocno i całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uciekałam przed takimi przedmiotami z jakich ty będziesz mieć rozszerzenia, ale co ja poradzę, że ja zawsze byłam z tych "oszołomów z humana, którzy to nigdy pracy nie znajdą" :D Życzę powodzenia i przyjemniej nauki, bo ja mogę już tylko powspominać czasy LO. Ach, a kiedyś klęłam.

    Co do opowiadań to jestem z tych osób, które nie pośpieszają, nie narzucają, ani nic. Wolę, by rozdziały były rzadziej, ale nie były pisane z przymusu, a przyjemności, a przy tym, by miały sens, a nie był "na odwal się". Cierpliwie będę czekać na każdą notkę, a jak czas pozwoli to będę komentować.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy